2012. január 30., hétfő

1.bejegyzésem :)

Sziasztok! Hüha,azt sem tudom hogy hol is kezdjem...:))Amint látjátok,ez még nagyon egy friss blog,és annyira izgatott vagyok hogy egy év múlva hány követőm lesz..:)És alig várom hogy bejegyzésekkel tömhessem teli,hogy segítsek nektek eligazodni a szépségápolás terén.Lehet,hogy most azt gondoljátok hogy egy tini hogy segíthet egy felnőttnek,és hogy miért akarom én őket kioktatni....De a rosszakarókkal nem foglalkozunk ugye? ;) Egyébként is,én ezzel a bloggal leginkább tininek szeretnék segíteni..:)
Sok barátnőm,segítséget kér tőlem szépségápolás terén,és úgy gondoltam hogy miért ne csinálnék egy blogot amivel mindenkinek segíthetek.Igen,van már egy pár blog,és az enyém is a sok közül,de ha van elég szabadidőm,energiám és kedvem is a blogíráshoz akkor miért is ne kezdjek bele?Volt már egy pár blogom régebben,amikor még sokkal kisebb voltam,és nem volt ennyi tapasztalatom mint most.....De a sok negatív kritika ,és a rosszindulatúak miatt befejeztem a blogot..Voltam már fent számomra undorító,és személyi jogot sértő oldalakon amiből sajnos egyre több van....
Nos,most sem vagyok egy kozmetikus,de már elég sok tapasztalatot gyüjtöttem más blogoktól.Ugye tudni,hogy rengeteg blog van most már de ami nagyon elnyerte a tetszésemet,és rengeteget segített az 2 blog:-Crystal Makeup Studio
-Plastic Tinkerbell
De persze,az összes blog nagyon kreatív és egyéni,de ezt a kettő blogot tudnám a legjobban kiemelni...
Szerintem,ennyit a blogokról,még annyit hozzátennék hogy ezt a blogot nem csak magam érdekében,hanem nektek is csinálom,szóval ha bármi észrevételetek van,vagy esetleg kérdésetek,véleményetek akkor nyugodtan írjátok meg a dorcsy_blogja@citromail.hu címre!
Puszii:)♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése