2012. január 30., hétfő

Haul

Szombaton kicsit kimozdultam itthonról,és elmentem a legközelebbi Tescoba,ahol szuper leárazások voltak,főleg az Invázió-ban.Lehet hogy nem sok mindenkinél található meg ez az üzlet,de remélem hogy sokatoknak felkeltettem az érdeklődését,és belátogattok az üzletbe :)
Most nem tudom hogy be fog-e zárni a bolt és végkiárusítás van,vagy csak szimplán így leárazzák a dolgokat,mert most szuper áron sikerült vásárolnom.:) Az akció 3 napig tart, féláron vásárolhatsz meg mindent.Tök jó nem? :D ( bocsi hogy ilyen sötétek a képek,de ideiglenesen csak telefonnal tudok fényképezni :/)



Az 1. dolog egy világos kék farmer.(ami itt most sötétkék :D ) Ezt 1000 forintért vettem.(2000 forint helyett)




A másik is farmer,fehér és világoskék csíkozású.Ami mások szerint ízléstelen,de számomra nagyon egyedi darab.De nem adok mások véleményére.
Ez 500 forint volt.(1000 forint helyett)




Amit pedig a Tesco-ban vettem,az egy francia köröm készítő szett,ez 700 forint volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése