2012. január 31., kedd

Pénztárcabarát smink tárolási tippek / Smink és fésülködőasztalom.

Ma bemutatom az én tárolási módszereimet,és próbálok tippeket adni nektek ,ami széppé és színessé is teszi a szobátokat a tároláson kívül..Próbálok pénztárca barát tárolókat bemutatni! :)
Forrás:Google
Először is a 3 fakkos müanyag  tárolóról szeretnék egy kicsit beszélni,ami szerintem a legpraktikusabb mind közül..Van  színesben,átlátszóban,szinte minden színben..Van nagyobb méretü és van kisebb  is.





Forrás:Google
A következő amit bemutatok nektek,az gyakorlatilag egy fürdőszobai tároló,de szerintem simán be lehet fogni egy sminktárolónak is.:)


Forrás:Google
A következő,egy olyan tároló,amiből szerintem elég olcsón  tudtok kijönni 100-400 forint a mérete szerint.



Forrás:Google
A következő tárolóra,nem jöttem rá hogy hivatalosan milyen célt szolgál,csak azt hogy szerintem szuper jó smink és kozmetikai szer tárolására.



Forrás:Google
Szerintem ez a tároló amiből a legjobban tudtok kijönni,ugyanis szerencsétek van,hogyha otthon vagy a nagyszüleiteknél található teafiltertartó.





Forrás:Google
Forrás:Google

Forrás:Google
Ilyet otthon is simán tudtok készíteni cipős dobozból és csomagolópapírból,bár nem ugyan ilyet,de én inkább az egyedi híve vagyok :)



Forrás:Google

Forrás:Google
Ez is egy nagyon praktikus megoldás,én például a körömlakkjaimat tárolom benne,de lehet benne tárolni mindent ami belefér.




Forrás:Google

Forrás:Google
Hogyha szeretnétek egy gazdaságosabb megoldást,akkor válasszátok a pohár megoldást rúzsaitok,szájfényeitek,szemceruzáitok és szempillaspirálotok tárolására.:)



Forrás:Google
De hogyha nem szeretnétek a pénztárca barát megoldást választani akkor tökéletes egy ilyen tároló is rúzsotok és a szájfényeiteknek:)Bár ennek sincs egekbe szökő ára :))




Most pedig jöjjön az én tárolási módszerem (nagyon sajnálom hogy ilyen rossz a kép minősége de remélem minden látszik rajta ami hasznos:) ja és a hátteret nem nézni :D :P  )
Ez a fésülködő asztalom,a bögrében vannak a fésüim,az mellet pedig a saját készítésü sminkecset tisztító spray-m van:) Az "asztal" pedig egy fából készült cipő tartó :D
Ja,és felül látható egy szív alakú tükör! :)






Ez a 3 fakkos müanyag tárolóm)



Az 1. fakkban találhatóak a körömlakkjaim,körömápolóim,körömlakk lemosóim és a lábápoló szettem.



lábápoló szettem közelebbről.





A 2. fakkban az ékszereimet tartom.:)









Ez pedig a sminkes"asztalom",a sminkek a ruhás szekrényem tetején vannak.


Ebben a kis pohárban találhatóak a szempillaspiráljaim,szemceruzáim.


Egy kis átlátszó müanyag tálba tárolom a szemhéjpúdereimet.


Bögrében tárolom a szájfényeket,rúzsokat,ajakápolókat.
A 3.fakkban pedig nagy a kupi,a régi családi képeket tároljuk ott.:D


Ti hogyan tároljátok sminkjeiteket? :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése